onsdag 4. mai 2011

skole skole skole......

Sitter nå på skolen med Ane og Ricke, kjempekos! <3 vi har akkurat fått en skriveoppgave innenfor bioteknologi der vi skal diskutere etikk etc, blah.... har allerede begynt så tar meg litt tid til å skrive på bloggen.
Midt inni denne nyheten om oppgaven, begynner tankene mine å surre rundt anngående hvordan skolen i Italia blir. Blir jeg å lære språket fort, sakte? Kommer jeg til å takle at det er 6 dager skole i uken? Er skolene i Italia på et veldig høyt nivå? :S
Kjenner det på meg at nervene begynner å komme, både de positive og negative. Hvordan kommer året mitt til å bli????? Jeg nærmest dør av spenning på å få svar på dette, selv om ingen kan gi meg en fasit.

Jeg skal også opp i eksamen i Geografi om noen uker, framgang: kapt. 4 !!!!!
Skoleåret her har vært så stressende at når jeg endelig får tiden til å sette meg ned å øve på geografien er all energien min borte -.-
Får håpe at jeg får lest meg gjennom alle kapitlene før eksamen, eller så må jeg ta det opp igjen etter året i utlandet.
MYE Å HOLDE STYR PÅ.
Men heldigvis er jeg i verdens beste klasse som jeg er utrolig glad i <3 Kommer virkelig til å savne 1MD mens jeg er ute å reiser, men i tredje kommer jeg tilbake for fullt med nye opplevelser i bagen og et rykende ferskt Italiensk vokubular. (bare i en almennklasse på samme skole)
Ane, meg og Ricke<3
PS: Ricke har bursdag i dag, 17 år og greier!! HIPP HIPP HURRA!!
håper du har en fin dag videre,

Skrives

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar