søndag 10. april 2011

ja, da var vi igang!

Har akkurat kommet hjem fra AFS preorientering, noe som var kjempemorsomt! Traff mange nye folk og latteren trillet, ihvertfall fra min side. Mens vi var der var det mye forskjellig og bra informasjon som ble gitt.
Hva kunne vi forvente oss, hva kunne vertsfamilien forvente av oss, hvordan kunne vi finne en bra balanse mellom fritid og skole mens vi var der, samt regler etc etc.
Jeg må virkelig si at denne helga har gjort meg mer bevisst selv på at jeg virkelig skal dra til Italia for et helt år! Sykt å tenke på.
¨
På leiren fikk vi muligheten til å treffe og snakke med andre som skal reise ut til høsten. Det var så koselig, alle kom godt overens og programmet var greit og komme seg igjennom. Må si at jeg lærte mye på leiren og er MYE mer forberedt nå enn før fredagen. Så nå er det bare å se fram til avreisen!

Skrives

1 kommentar:

  1. Haha, vil si at latteren trillet like mye fra min side! :')

    SvarSlett